Pages

Sunday 3 February 2013

F.R.I.E.N.D.S. Fight for you. Respect you. Include you. Encourage you. Need you. Deserve you. Stand by you.

Asalamualaikum and Good not so Morning!

Few days ago, aq ngn roommate aq pgi kat RSU@Angsana utk mengambil baucer buku dan beli COOLBLOG.. TeeHee!
But then,we got double hit
Datang-datang je, orang baucer tu cakap,
"Adik, kitaorang dah tutup sistem,datang esok eh?
Sumpah,kitaorang rasa nak nangis doe. Sampai turn kitaorang,sistem tutup.Lawak pun ada gak
*Tulah sapa suruh pegi lambat*

After tu dengan hati yang berat, kitaorang pergilah COOLBLOG.
Sampai kat coolblog,abang tu pulak kata,
Hmm,kitaorang bukak pukul 6 nnti.
Masa tu pukul 5, nak taknak kitaorang tunggu la.
Dahlah nak sampai situ,we had tu redah hujan.haha

But,we are friends!
 Good friends don’t let friends do stupid things…alone.

Tinggal lagi beberapa minggu lagi aq nak tidur bersama,makan bersama,mandi bersama dengan roommate aq yang clumsy ni.
She is the only thing that I'll miss so LOT.
I do love my 'TRIOS' but I do love her more since she is more clumsy,more hyperactive and more crazy!
Love You!

That's all for today. I've to attend Program Menara Gading this noon.Bye!

We are best friends. Always remember that if you fall, I will pick you up…after I finish laughing.








No comments:

Post a Comment